خداحافظ غریب ترین اشنای زندگی من

تقدیم به بهترینم

خداحافظ غریب ترین اشنای زندگی من

بالاخره تموم شد

من وتو

من وتو قرار بود ما بشیم

قرار بود یکی باشیم

یکی بشیم

ولی نشد

شاید قسمت نبود

بعد از 2سال

من من شدم و

تو توشدی

دیگه مهم نیست

دیگه شب بخیر ها

دوست دارم ها

مواظب خودت باش

دیگه هیچ کدوم از اینا مهم نیست

حتی عشقمون هم مهم نیست

شاید زودتر از اینا باید تموم میشد

ولی با همه اینا

ممنونم ازت

بخاطر همه روزای خوب وبدی که بودی

بخاطر همه نگرانی هات

بخاطر همه نگرانی هام

بخاطر عشقمون

امیدوارم خوشحال وخوشبخت وموفق باشی

خداحافظ غریب ترین اشنای زندگی من



نظرات شما عزیزان:

shaya
ساعت18:37---29 ارديبهشت 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت20:9توسط پریناز |